Intenzivni trening kurs: Konkurentnost poljoprivredno-prehrambenog sektora
Ishod:
Usvajanje znanja u polju održivog razvoja poljoprivrednog sektora i ruralnih područja, konkurentnosti poljoprivrede i investicione analize. Takođe, učesnici će imati prilike da steknu veština za kreiranje biznis plana.
Učesnici će biti sposobni da sprovedu proces digitalnog marketinga poljoprivredno-prehrambenih proizvoda baziran na njihovom stečenom znanju. Oni će takođe steći veštine za kreiranje digitalnih marketing strategija, kao i vođenje oglašavanja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda putem različitih digitalnih alata.
Usvajanje znanja u oblasti primene ekonometrijskih modela i unapređenje sposobnosti učesnika da sprovode nezavisne kvantitativne ocene različitih ekonometrijskih modela u oblasti agrobiznisa.
Sadržaj kursa:
- Investiciona analiza u funkciji rasta konkurentnosti poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
- Digitalni marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
- Ekonometrjsko modeliranje u agrobiznisu kao alat za unapređenje konkurentnosti